k2FtbBdWr1

ДОВІДКА про роботу управління соціального захисту населення станом на  01 травня  2017 року

Управління соціального захисту населення у межах своїх повноважень забезпечує додержання законодавства про працю, зайнятість, загальнообов’язкове державне соціальне страхування, пенсійне забезпечення, соціальний захист та соціальне обслуговування  населення, у тому числі громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Станом на 01.05.2017 року призначено – 1095  допомог  на суму 26837,2 тис.грн.  в т.ч.:

–    допомога малозабезпеченим сім’ям – 388 допомог (середньомісячна кількість отримувачів –475) на суму 5289,9 тис.грн.,

  • допомога по вагітності та пологах – 121 допомога, на суму  204,0 тис. грн.,
  • допомога по догляду за дітьми до трьох років – 0 допомог (середньомісячна кількість отримувачів -82) на суму 38,1 тис. грн.,
  • допомога при народженні дитини – 209 допомог (середньомісячна кількість отримувачів – 2443)на суму 12517,6 тис. грн.,

допомога на дітей, що перебувають під опікою – 16 допомог (середньомісячна кількість отримувачів – 23)  на суму 404,7  тис. грн.,

допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам – 23 допомоги (середньомісячна кількість отримувачів – 817) – на суму 5289,9 тис. грн.;

З них: І гр. – 113 на суму 985,3 тис. грн.; ІІ гр. – 160 на суму 801,2 тис. грн.; ІІІ гр. – 281 на суму 1416,3 тис.грн.; діти-інваліди – 265 на суму 1822,0 тис.грн; )

–    допомога на дітей одиноким матерям – 286 допомог (середньомісячна кількість отримувачів – 252)  на суму  1883,7 тис. грн.,

  • тимчасова державна допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів – 9 допомог (середньомісячна кількість отримувачів – 6)  на суму 35,0 тис. грн.
  • допомога при усиновлені дитини – 1 допомога на суму 37,9 тис.грн.
  • допомога на дітей сиріт у прийомних сімях та дитячому будинку сімейного типу – 7 сімей (в тому числі 2 дитячих будинки сімейного типу)на суму 413,8 тис. грн.
  • допомога особам, які не набули права на пенсію та інвалідам- 33 допомог (середньомісячна кількість отримувачів -138) на суму 722,6 тис.грн.

Заборгованість по виплатах допомог сім’ям з дітьми, державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям на 01.05.2017  року  відсутня.

Загальна кількість отримувачів субсидій – 11186 сімей, призначено – 1949 допомоги господарствам, з них: 1583 – на ЖКП, 366 – на тверде паливо.

Загальна сума призначеної субсидії  на житлово-комунальні послуги становить 73097,6 тис.грн., на тверде паливо – 1043,8 тис грн..

Заборгованість перед надавачами послуг станом на 01.05.2017 р. за житлово-комунальні послуги і тверде паливо становить – 56068,7 тис.грн.

Проведено виплату щомісячної допомоги 155 особам (середньомісячна кількість отримувачів -167),  які здійснюють догляд за інвалідом І та ІІ групи внаслідок психічного розладу на суму 1344,4 тис.грн.

Виплачено 372 компенсації  непрацюючій особі по догляду за інвалідом І групи та престарілим на суму – 40,2 тис.грн.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29.05.2004 року № 558 проводилась виплата 57  фізичним особам, які надають соціальні послуги на суму 36,3 тис.грн.

 

З державного бюджету надано одноразову грошову допомогу:

– 1 інваліду загального захворювання на суму- 0,6 тис. грн..

На обліку в управлінні соціального захисту населення станом на 01.04.2017 р. знаходиться 270 громадян, які мають статус потерпілих внаслідок аварії на ЧАЕС з них:

  • І категорії – 35;
  • ІІ категорії ліквідаторів – 88;
  • ІІ категорії евакуйованих – 7 ;
  • ІІІ категорії ліквідаторів – 17 ;
  • ІІІ категорії переселених – 62;
  • Вдови ЧАЕС – 12 ;
  • Діти до 3-х років – 2;
  • Діти від 3 до 7 років – 4;
  • Діти від 7 до 18 – 37 (в т.ч. дитина – інвалід Бутвинник Богданна)
  • Особи, які працювали поза зоною – 6.

Протягом січня–квітня  2017 року фінансування бюджетної програми КПКВК 2501200 „Соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” становило 188,9  грн:

  • надання додаткової відпустки – 13,6 тис.грн.
  • компенсація сім’ям з дітьми – 0,0 тис. грн.
  • компенсація на харчування – 132,7 тис.грн.
  • компенсація на оздоровлення –11,8 тис. грн.
  • оздоровлення громадян – 0 тис.грн.
  • пільгове забезпечення медикаментами – 30,8 тис.грн.

Заборгованість по виплатах компенсацій станом на 01.05.2017 року  становить :

  • компенсація сім’ям з дітьми – 0,0 тис.грн.
  • компенсація на харчування – 33,1 тис. грн.
  • компенсація на оздоровлення – 0,00 тис.грн.
  • надання додаткової відпустки – 0,0 тис.грн.

З початку року 29 інвалідам виплачено грошову компенсацію на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування на суму 4,7 тис.грн.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 05.04.2017 №223 «Деякі питання виплати у 2017 році разової грошової допомоги, передбаченої Законами України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та «Про жертви нацистських переслідувань»  сформовано основні відомості та виплачено одноразову грошову допомогу до Дня Перемоги пільговим категорія району на загальну суму 1 500 700 грн.

Виплата проведена в таких розмірах:

  • інвалідам війни:

       інвалідам І групи (3500 грн.)     – 19 осіб – на суму 66 500 грн.;
інвалідам ІІ групи (3100 грн.)   – 26           –             80 600
інвалідам ІІІ групи (2700 грн.)  – 36          –              97 200 ;

2)  учасникам бойових дій (1200 грн.)  –  557        –           666 000;

3) членам сімей загиблих  (600 грн.)   –  135        –            81 000;

5) учасникам війни  (500 грн.)             –  1014      –          507 000

З них учасникам бойових дій АТО      –    386         –             463 200

 

Видано:

 

– 133 скерування для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації.

– 6 дітей-інвалідів скеровано  до районного центру реабілітації дітей-інвалідів;

Відповідно до рішення сесії Львівської обласної ради від 12.01.2016 №50  «Про затвердження Комплексної програми соціальної підтримки Львівської області учасників АТО та їхніх родин, а також родин Героїв Небесної Сотні на 2016-2019 роки» затвердженої рішенням обласної ради від 12.01.2016 №50 проведено нарахування та подано заявки на відшкодування коштів за напрямками:

 

  • одноразова адресна грошова допомога демобілізованим воїнам, які повертаються з АТО на суму 39 тис. грн. для 13 осіб;
  • щомісячна виплата дітям військовослужбовців, які загинули під час участі в  АТО  на суму –  22,5 тис. грн. для трьох сімей.

Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 31 березня 2015 року №179 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення заходів із соціальної та професійної адаптації учасників антитерористичної операції (крім військовослужбовців, звільнених у запас  або відставку)» проводяться організаційні роботи, щодо можливості навчання учасників бойових дій АТО за освітньою програмою:

«Водій категорії «С» – прийнято 9 заяв ;

«Водій категорії «В» – прийнято 6 заяв;

«Водій категорії «Є» – прийнято 1 заява.

Троє учасників  бойових дій АТО навчаються в Кам’янка-Бузькому РСТКТСОУ.

Згідно постанови Кабінету Міністрів України  №117  від  29.01.2003 року, управління соціального захисту населення приймає документи в Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги.

Станом на 01.05.2017 року в реєстр включено 12337 пільговиків, в тому числі:  «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» – 1905 чол.;  «Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні» -1759 чол.; «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» – 234 чол.; «Про  статус ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ і деяких інших осіб та їх соціальний захист» – 234 чол.; «Про реабілітацію жертв політичних репресій на Україні» – 12 чол.;  «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» – 1902 чол.; «Дітей війни» – 4081 чол.; «Пільговиків – жертв нацистських переслідувань» – 12  чол.; «Про СБУ», «Про соціальний та правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей»,  «Про міліцію», «Кодекс цивільного захисту України» – 37  чол.; сільські педагоги, медики на пенсії– 262 чол.; пенсіонери за віком –7180 чол. ; «Про охорону дитинства» – 2449 чол.

Станом на 01.05.2017  року заборгованість  по пільгах, які фінансуються субвенціями з державного бюджету місцевим бюджетам  або повідомленнями  перед організаціями-надавачами послуг становить  2089,5 тис. грн.,  а саме:

  • управління газового господарства за газ в сумі –  1874,7 тис. грн.;
  • РЕМ за світло в сумі – 82,5тис. грн. ;
  • ТОВ „АВЕ Львів” – 15,6  тис. грн.;
  • ДКП „Підприємства по обслуговуванню житла” – 6,1 тис. грн. ;
  • ДКП ВКГ за воду в сумі –  15,2 тис. грн.;
  • МКП УЖКГ за квартплату в сумі – 1,2 тис. грн.;
  • Будинкоуправління 4 КЕВ в сумі – 2,8 тис. грн.;
  • ЖКГ ДТЕС – 73,6 тис. грн. ;
  • ЦЕХ № 9 –    0 тис. грн. ;
  • Львівська залізниця – 2,7 тис. грн. ;
  • ОСББ „Шкільна 14” – 0,1 тис.грн.;
  • ОСББ „Пролісок 30” – 1,7 тис. грн.;
  • ОСББ „Перемоги 28”” – 2,0 тис. грн.;
  • ОСББ „Доси 1” – 0,6 тис. грн.;
  • ОСББ „Героїв Небесної Сотні 46” – 1,2 тис. грн.;
  • ОСББ „Перемоги 40” – 0,2 тис. грн.;
  • ОСББ „Оселя 52” – 0,2 тис. грн.;
  • ОСББ „Перемоги 28а” – 3,0 тис. грн.;
  • ОСББ „Грушевського,13” – 0,2 тис. грн.;
  • ОСББ „Перемоги 14” – 0,2 тис. грн.;
  • ОСББ „Затишний двір – 36” – 1,9 тис. грн.;
  • ОСББ „Під вербою” – 0,1 тис. грн.;
  • ОСББ „Моя оселя-38” – 0,1 тис. грн.;
  • ОСББ „Перемоги 32” – 1,1 тис. грн.;
  • ОСББ «Незалежності 34 – 0,6 тс. грн;
  • ОСББ «Ялинка 5» – 0,1 тис.грн.;
  • ОСББ «Сонячний дім» – 0,7 тс.грн.;
  • ОСББ «Перемоги 34» – 0,8 тис.грн;
  • ОСББ «Миру 8» – 0,2 тис. грн.

     На обліку в ЄДАРП перебуває 656 багатодітних сімей , в яких виховується 1975 дітей. Протягом січня-квітня  2017 року цим сім’ям відшкодовано пільги на сплату житлово-комунальних послуг в сумі 573,8 тис.грн.

Протягом звітного періоду відшкодовано пільг, що фінансуються з державного  бюджету на оплату житлово-комунальних послуг на суму 3884,5 тис.грн. в кількості 1623 чол.

Протягом звітного періоду відшкодовано пільг, що фінансуються з місцевого бюджету на оплату житлово-комунальних послуг на суму 12,4 тис.грн. в кількості 11 чол.

Станом на 01.05.2017 року на обліку в Єдиній інформаційній базі внутрішньо-переміщених осіб  перебуває 156 внутрішньо переміщених осіб, з них 43 неповнолітніх дитини. 31 сім’я отримує допомогу переміщеним особам для покриття витрат на проживання. З початку року цим сім’ям виплачено 108,4 тис. грн. допомоги.

   На обліку в ЄДАРП перебуває 386 учасників бойових дій АТО, 5 – інвалідів війни АТО; 12 –  членів сімей загиблих учасників АТО.

Відділ праці та соціально-трудових відносин здійснює перевірки дотримання мінімальних гарантій в оплаті праці, готує інформацію про стан укладання та реєстрації колективних договорів, а також здійснює проведення моніторингу стану погашення заборгованості з виплати заробітної плати.

Згідно оперативних даних станом на 01.05.2016 року виникла заборгованість із виплати заробітної плати в сумі 278,4 тис.грн., а саме      ДП ДГ „Львівське” – 123,0 тис.грн. і Кам’янка-Бузьке КП «УЖКГ м.Кам’янка-Бузька» – 155,4 тис. грн.

В районі станом на 01.05.2017 року укладено 123  колективні договора, з них з початку 2016 року – 66.

Відповідно до розпорядження  голови Кам’янка-Бузької  районної державної адміністрації №200/02-8/16 від 4 травня 2016 року  створена районна робоча група з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення.

Протягом  січня-квітня  2017 року проведено 9 засідань районної робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення.

Спеціалістом відділу з питань праці та соціально-трудових відносин перевірено 451 справу на правильність призначення (перерахунку ) та виплат пенсій у Кам’янка-Бузькому об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України у Львівській області.

З початку року видано посвідчень та встановлено статус багатодітним сім’ям:

  • дорослим – 22 шт.
  • дітям –  79 шт.

Управлінням соціального захисту населення скеровано на відпочинок та оздоровлення за кошти державного бюджету 6 дітей із багатодітних та малозабезпечених сімей району у ДП «УДЦ «Молода гвардія» та 6 дітей – в ДПУ МДУ«Артек».

На виконання доручення голови ЛОДА № 3/0/6-17 від 23.01.2017 р. створено електронний реєстр дітей пільгових категорій віком  від 7 до 17 років включно.

 

Робота соціального інспектора:

З початку року проведено 4 засідання комісії по призначенню державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, державної допомоги сім’ям з дітьми, наданню населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг та надання пільг місцевого і державного значення, в тому числі за фактичним місцем проживання пільговика.

На засіданнях розглянуто 220 справ, з них:

  • 163 справи по призначенню субсидій сім’ям, в яких зареєстровані члени сім’ї, але не проживають;
  • 51 справу по призначенню соціальних допомог сім’ям, що опинилися у скрутному становищі ( 10 сім’ям відмовлено по причині небажання змінити обставини свого життя, які вплинули би на їх матеріальне становище).

Проведено 205 обстежень матеріально-побутових умов сім’ї.

 

Видано 723  довідки.

З початку року отримано та опрацьовано 63 звернення громадян.


Розповісти у соціальних мережах



Ще більше новин: