k2FtbBdWr1

Довідка про роботу відділів Управління соціального захисту населення райдержадміністрації за період з 06.08.2015р. – 13.08.2015р.

Відділ бухгалтерського обліку та звітності за період з 06.08.2015 року по 13.08.2015року

Проведено фінансування компенсації витрат на виплату середнього заробітку працівникам, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації на особливий період в сумі 78326,97 грн.

Виплачено відпускні працівникам.

Перераховано кошти l траншу серпня місяця 2015 року, для виплати допомог сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів та допомоги по догляду за інвалідом Іl чи ІІ групи внаслідок психічного розладу в сумі 4829884,66 грн.

Перераховано кошти на одноразову грошову адресну допомогу сім’ям, родичі яких загинули, були поранені (контужені) під час виконання завдань в умовах здійснення антитерористичної операції (АТО) та сім’ям учасників АТО, які опинились в скрутній життєвій ситуації в сумі 27000,00 грн.

Перераховано кошти на тверде паливо та скраплений газ в сумі 30200,00 грн.

Проведено оплату пільг місцевого значення за енергопостачання в сумі 3078,36 грн., газопостачання – 98332,51 грн., послуги зв’язку – 99,91 грн.

Проведено фінансування компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги в сумі 8247,55 грн.

Виплачено допомогу інвалідам в сумі 1423,50 грн.

Проведено фінансування одноразової грошової для придбання навчального приладдя дітям з багатодітних сімей в сумі 17820,00 грн.

Подані платіжні доручення в Державне казначейство для виплати заробітної плати працівникам за l  половину серпня.

Проведено оплату за водопостачання та водовідведення в сумі 192,10 грн.

Проведено фінансування видатків на відрядження в сумі 40,00 грн.

 Відділ «У справах захисту громадян, що постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС та з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці»

За період 06.08.15- 13.08.15

Протягом звітного періоду видано 4 направлення відповідно до Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» та постанови КМУ від 05.04.2012р. №321 «Про затвердження порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації інвалідів, дітей-інвалідів та інших окремих категорій населення, переліку таких засобів»

  • ортопедичне взуття – 2
  • крісло колісне – 1
  • орт.палиця – 1

Видано 1 путівку на санаторно-курортне лікування у санаторій «Поділля» інваліду війни.

Прийнято 1 заяву на санаторно-курортне лікування від учасника бойових дій АТО та подано в ДСЗН потребу на санаторно-курортне лікування відповідно по профілях захворювання учасників бойових дій АТО.

Протягом звітного періоду прийнято на облік 1 первинну справу для  забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації.

Через Сервісний центр Львівського казенного експериментального підприємства засобів пересування протезування для 11 інвалідів отримано засоби реабілітації від ТОВ «Норма-Трейд».

Через відділення Нової Пошти для 7 інвалідів отримано ортопедичне взуття від ПП «Ортотоп».

Виплачено матеріальних допомог відповідно до постанови КМУ від 28.02.2011р. №158 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для надання одноразової матеріальної допомоги інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам» на загальну суму 1423,50 грн., з них:

  • 3 інвалідам загального захворювання 1423,50 грн.

Протягом тижня проведено 28 особистих консультацій громадян та 18 телефонних консультацій.

Відділ персоніфікованого обліку пільговиків за період з 06.08.2015- 13.08.2015

Відділ персоніфікованого обліку пільговиків у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, актами та Постановами КМУ, розпорядженнями голови обласної та районної державних адміністрацій, наказами, розпорядженнями Мінпраці України, головного та районного управлінь праці та соціального захисту населення, а також положенням про відділ.

Протягом  робочого періоду з 06.08.2015р. по 13.08.2015р. відділом було виконано:

  • прийом документів на підтвердження пільг та формування „Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільгу” в кількості 45 осіб ;
  • проведено звірку з сільськими радами щодо виявлення пільгових категорій населення, які не включені до „Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільгу”;
  • здійснювали контроль за дотриманням правильності надання пільг ;
  • прийнято розрахунки від організацій надавачів-послуг щодо нарахування пільг за червень місяць;
  • здано звіти щодо нарахування пільг за червень місяць;
  • проводили вручну пошук померлих пільговиків в базі ЄДАРП із списками РАГСу та було виявлено 27 осіб померлих ;
  • впорядковували та ввели в архів 43 особові справи;
  • проведено роз’яснювальну роботу серед організацій-постачальників;
  • надано консультацій пільговикам в кількості 65 осіб.

Відділ праці та соціально-трудових відноси

За період з 06.08. 2015 року по 13.08.2015року

Проведено щотижневий моніторинг стану виплати  заборгованості із заробітної плати та подано дану інформацію до департаменту соціального захисту населення.

Виконано звіт про колективні договори.

Подано інформацію щодо створення та ліквідації робочих місць в Кам’янка-Бузькому районі.

Відділ грошових виплат і компенсацій

В період  за  06.07.2015р. до 13.08.2015р. відділом грошових виплат та компенсацій проведена наступна робота:

– прийнято від  громадян 198 заяв щодо призначення всіх видів державних соціальних допомог;

– надано  консультацій 102 громадянам щодо призначення всіх видів державних соціальних допомог;

Здійснено призначення 250 державних допомоги в т.ч. по видах:

–   допомога малозабезпеченим сім’ям –  15;

–  допомога по вагітності та пологах – 6 ;

– одноразова допомога при народженні дитини –9 ;

– допомога на дітей, що перебувають під опікою – 2 ;

– допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам – 5;

–  допомога на дітей одиноким матерям – 4;

– тимчасова державна допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів –  2 ;

– допомога особам які не набули права на пенсію та інвалідам – 3 ;

– призначено субсидій на ЖКП та придбання твердого палива –160;

– призначено щомісячну допомогу тимчасово переміщеним особам з зони АТО та АРК – 0 ;

– призначено щомісячну допомогу особам,  які здійснюють догляд за інвалідом І та ІІ групи внаслідок психічного розладу – 22 ;

– призначено компенсацій непрацюючій особі по догляду за інвалідом І групи та перестарілим – 2;

Видано та продовжено посвідчення інвалідам з дитинства та дітям – інвалідам – 4 особам.

Продовжено посвідчення багатодітним сім”ям – 6 особам та видано 0 посвідчення дитині багатодітної сім”ї.

Прийнято та зареєстровано 0 карток вчинення насильства в сім”ї.

Здійснено архівацію особових справ – 112.

Перевірено та передано на акти обстеження матеріально-побутових умов сім”ї  – 10 особових справ.

Головним державним соціальним інспектором здійснено обстеження матеріально-побутових умов проживання 18 сімей та надано консультацій щодо призначення допомог та субсидій 14 особам.

Сектором автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат за період з 06.08.2015 по 13.08.2015р. видано 72 довідки.


Розповісти у соціальних мережах



Ще більше новин: