k2FtbBdWr1

Інформація про роботу із зверненнями громадян, що надійшли у Кам’янка-Бузьку райдержадміністрацію з Гарячої лінії області «112» та Урядової гарячої лінії за 9 місяців 2019 року

 

Протягом 9-ти місяців 2019 року до Кам’янка-Бузької райдержадміністрації із Гарячої лінії області «112» надійшло 699  звернень громадян, що на 50 звернень більше, порівняно з аналогічним періодом  2018 року. З них:

592 (84,7%)  –  вирішено позитивно;

75 (10,7%)  –  надано роз’яснення;

32 (4,6%) – перебуває на розгляді.

Тематика питань:

  • відновлення електропостачання – 452 (64,7%);
  • ремонт доріг – 47;
  • комунальне господарство – 45;
  • водопостачання та каналізації – 22;
  • соціального захисту – 21;
  • земельні питання та аграрна політика – 17;
  • діяльність підприємств і установ – 15;
  • екології – 14;
  • дорожнє покриття – 10;
  • вуличне освітлення – 10;

–    газопостачання – 8;

  • будівництво та благоустрій – 8;
  • охорона здоров’я – 4;
  • транспортне забезпечення – 4;
  • інші питання – 22.

У розрізі місцевих рад найбільше звернень надійшло від мешканців Кам’янка-Бузької ОТГ (269 або 38,5%),  Жовтанецької ОТГ (58 або 8,3%), Великосілківської (56 або 8,0%), Новояричівської (46 або 6,6%), Ременівської (39 або 5,6%), Старояричівської (35 або 5,0%), Дідилівської (32 або 4,6%) сільських рад.

З питань відновлення електропостачання найчастіше звертаються жителі Камянка-Бузької ОТГ (150 звернень), Жовтанецької ОТГ (46), Великосілківської (49), Новояричівської (43), Ременівської (26), Банюнинської (21), Дернівської (21), Старояричівської (21) місцевих рад.

 

Протягом 9-ти місяців 2019 року у райдержадміністрацію також надійшло 234 звернення громадян, направлених на Урядову гарячу лінію, що на 19 звернень більше, порівняно з аналогічним періодом 2018 року. З них:

93 (39,8%) – вирішено позитивно;

141 (60,2%) – надано роз’яснення.

Тематика питань:

  • призначення та виплата соціальних допомог – 55 (23,5%);
  • призначення субсидій – 43 (18,4%);
  • комунальне господарство – 39 (16,7%);
  • соціальний захист – 22 (9,4%);

–    електропостачання – 22 (9,4%);

–    освіта – 6 (2,6%);

–    інші питання – 53 (22,6%).

 

Начальник відділу документообігу,

контролю та розгляду звернень громадян                                         О.М.Зуб                                                                           


Розповісти у соціальних мережах



Ще більше новин: