Робота по розгляду звернень громадян у Кам’янка-Бузькій райдержадміністрації проводиться відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» та на виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
Протягом I-ого півріччя 2018 року в райдержадміністрацію надійшло 555 звернень громадян, що на 22 звернення менше, порівняно з аналогічним періодом 2017 року.
– 39 письмових (на 7 менше порівняно з минулим роком), з них: 7-надійшло з Львівської обласної державної адміністрації, а саме:
– надання грошових адресних допомог – 4;
– комунального господарства – 2;
– забезпечення законності та правопорядку – 1.
– 62 усних (на 8 менше, порівняно з минулим роком). Значна увага приділяється особистому прийому громадян, який проводиться в присутності керівників відповідних районних служб, де на місці заявнику усно дається роз’яснення і приймаються заходи по вирішенню піднятих питань. При необхідності звернення розглядаються комісійно, з виїздом на місце. Головою райдержадміністрації у звітному періоді проведено виїзні зустрічі з громадянами у 31 населеному пункті району.
Із 101 письмових та усних звернень, які надійшли до райдержадміністрації позитивно вирішено 65, що становить 64,4%, по 36 (35,6%) – надано роз’яснення. Протягом І-го півріччя 2018 року надійшло 12 колективних звернень, 3 – повторних. В структурі звернень домінують заяви – 98 (97%), скарги – 3 (3%). З питання надання грошової допомоги надійшло 60 звернень (59,4%), на які з районного бюджету виділено 55 тис. грн.
Найчастіше громадяни звертаються з таких питань:
- надання грошових адресних допомог – 60 (2017 рік – 52);
- комунального господарства – 12 (2017 рік – 12);
- забезпечення законності та правопорядку- 7 (2017 рік – 4);
- сільського господарства та землекористування – 5 (2017 рік – 9);
- соціального захисту – 5 (2017 рік – 5).
З Урядової гарячої лінії до райдержадміністрації надійшло 133 звернення. З них: 49 вирішено позитивно, що становить 36,8%, по 84 (63,2%) – надано роз’яснення.
Тематика питань:
- комунальне господарство – 28 (21,1%);
- призначення соціальних допомог – 24 (18,1%);
- соціальний захист – 12 (9%);
- електропостачання – 10 (7,5%);
- призначення субсидій – 8 (6%);
- екологія – 6 (4,5%);
- діяльність органів місцевого самоврядування – 6 (4,5%);
- сільського господарства та землекористування – 4 (3%);
- охорона здоров’я – 3 (2,3%);
- освіта – 3 (2,3%);
- газопостачання – 3 (2,3%);
- інші питання – 26 (19,4%).
Із Гарячої лінії Львівської обласної державної адміністрації «112» надійшло 321 звернення, що на 23 звернень менше, порівняно з аналогічним періодом 2017 року. З них:
230 (71,7%) – вирішено позитивно;
26 (8,1%) – надано роз’яснення;
65 (20,2%) – перебуває на розгляді.
Тематика питань:
- відновлення електропостачання – 129 (40,2%);
- ремонт доріг – 69 (21,5%);
- дорожнє покриття (не розчищені дороги) – 19 (5,9%);
- будівництво та благоустрій – 10 (3,1%);
- комунальне господарство – 10 (3,1%);
- екологія – 9 (2,8%);
- призначення соціальних допомог – 8 (2,5%);
- транспортне забезпечення – 8 (2,5%);
- водопостачання – 8 (2,5%);
- соціальний захист – 6 (1,9%);
- вуличне освітлення – 5 (1,6%);
- діяльність ОВВ та ОМС – 5 (1,6%);
- аграрна політика – 4 (1,3%);
- теплопостачання та гаряча вода – 4 (1,3%);
- газопостачання -4 (1,3%);
- інші питання – 23 (7%).
У розрізі місцевих рад найбільше звернень надійшло від мешканців Кам’янка-Бузької ОТГ (78 або 24,3%), Стародобротвірської сільської (46 або 14,3%), Жовтанецької ОТГ (39 або 12,1%), Добротвірської селищної ради (34 або 10,6%), Стрептівської (19 або 5,9%), Дідилівської (14 або 4,4%), Ременівської (13 або 4,1%) сільських рад.
З питань відновлення електропостачання найчастіше звертаються жителі Жовтанецької ОТГ (33), Кам’янка-Бузької ОТГ (24), Стрептівської (17), Ременівської (12) сільських рад.
Начальник відділу документообігу,
контролю та розгляду звернень громадян О.М.Зуб