Робота по розгляду звернень громадян у Кам’янка-Бузькій райдержадміністрації проводиться відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» та на виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та розпорядження голови райдержадміністрації від 05.06.2013 №189 «Про організацію роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації».
У I-ому кварталі 2018 року в райдержадміністрацію надійшло 29 звернень громадян, що на 16 звернень менше, порівняно з аналогічним періодом 2017 року.
Із загальної кількості звернень громадян – 20 письмових (на 9 менше порівняно з минулим роком); усних – 9 (на 7 менше, порівняно з минулим роком). За звітний період надійшло 8 колективних звернень, 2 – повторних.
В структурі звернень домінують заяви – 28 (96,6%), скарги – 1 (3,4%).
Із 29 звернень, які надійшли до райдержадміністрації позитивно вирішено 8, що становить 27,6%, по 21 (72,4%) – надано роз’яснення.
Найчастіше громадяни звертаються з таких питань:
- надання грошових адресних допомог – 7 (2017 рік – 11);
- комунального господарства – 7 (2017 рік – 6);
- сільського господарства та землекористування – 4 (2017 рік – 5);
- соціального захисту – 4 (2017 рік – 3).
У I-ому кварталі 2018 року в райдержадміністрацію від Львівської обласної державної адміністрації надійшло 1 звернення громадян про виділення грошової адресної допомоги.
Значна увага приділяється особистому прийому громадян, який проводиться в присутності керівників відповідних районних служб, де на місці заявнику усно дається роз’яснення і приймаються заходи по вирішенню піднятих питань. При необхідності звернення розглядаються комісійно, з виїздом на місце. На усному прийомі протягом звітного періоду побувало 9 громадян.
Головою райдержадміністрації у звітному періоді проведено виїзні зустрічі з громадянами у 14 населених пунктах району.
У I-ому кварталі 2018 року в райдержадміністрацію також надійшло 58 звернень громадян, направлених на Урядову гарячу лінію. З них: 26 вирішено позитивно, що становить 44,8%, по 32 (55,2%) – надано роз’яснення.
Тематика питань:
- призначення соціальних допомог – 14 (24,1%);
- соціальний захист – 10 (17,2%);
- комунальне господарство – 6 (10,3);
- призначення субсидій – 4 (6,9);
- електропостачання – 4 (6,9%);
- діяльність органів місцевого самоврядування – 2 (3,5%);
- дотримання законності та правопорядку – 2 (3,5%);
- інші питання – 16 (27,6%).
У I-ому кварталі 2018 року до Кам’янка-Бузької райдержадміністрації із Гарячої лінії Львівської обласної державної адміністрації «112» надійшло 131 звернення громадян, що на 17 звернень менше, порівняно з аналогічним періодом 2017 року. З них:
99 (75,6%) – вирішено позитивно;
14 (10,7%) – надано роз’яснення;
18 (13,7%) – перебуває на розгляді.
Тематика питань:
- відновлення електропостачання – 44 (33,6%);
- ремонт доріг – 19 (14,5%);
- дорожнє покриття (не розчищені дороги) – 18 (13,7%);
- транспортне забезпечення – 6 (4,6%);
- призначення соціальних допомог – 6 (4,6%);
- вуличне освітлення – 5 (3,8%);
- теплопостачання – 4 (3,1%);
- екологія – 4 (3,1%);
- комунальне господарство – 4 (3,1%);
- соціальний захист – 4 (3,1%);
- аграрна політика – 3 (2,3%);
- будівництво та благоустрій – 2 (1,5%);
- газопостачання -2 (1,5%);
- інші питання – 10 (7,5%).
У розрізі місцевих рад найбільше звернень надійшло від мешканців Кам’янка-Бузької ОТГ (38 або 29%), Добротвірської селищної ради (20 або 15,3%), Жовтанецької ОТГ (16 або 12,2%), Стародобротвірської (12 або 9,2%), Дідилівської (7 або 5,3%), Великосілківської (6 або 4,6%) сільських рад.
З питань відновлення електропостачання найчастіше звертаються жителі Жовтанецької ОТГ (14), Кам’янка-Бузької ОТГ (10), Ременівської (4), Великосілківської (4) та Стрептівської (4) сільських рад.
Начальник відділу документообігу,
контролю та розгляду звернень громадян О.М.Зуб