k2FtbBdWr1

Інформація про роботу із зверненнями громадян що надійшли з Гарячої лінії “112” та Урядової гарячої лінії в I-му кварталі 2018 року

Інформація про роботу із зверненнями громадян, що надійшли у Кам’янка-Бузьку райдержадміністрацію з Гарячої лінії Львівської облдержадміністрації «112» та Урядової гарячої лінії в I-му кварталі  2018  року

У I-ому кварталі 2018 року до  Кам’янка-Бузької райдержадміністрації із Гарячої лінії Львівської обласної державної адміністрації  «112» надійшло 131  звернення громадян, що на 17 звернень менше, порівняно з аналогічним періодом 2017 року. З них:

99 (75,6%)  –  вирішено позитивно;

14 (10,7%)  –  надано роз’яснення;

18 (13,7%) – перебуває на розгляді.

Тематика питань:

  • відновлення електропостачання – 44 (33,6%);
  • ремонт доріг – 19 (14,5%);
  • дорожнє покриття (не розчищені дороги) – 18 (13,7%);
  • транспортне забезпечення – 6 (4,6%);
  • призначення соціальних допомог – 6 (4,6%);
  • вуличне освітлення – 5 (3,8%);
  • теплопостачання – 4 (3,1%);
  • екологія – 4 (3,1%);
  • комунальне господарство – 4 (3,1%);
  • соціальний захист – 4 (3,1%);
  • аграрна політика – 3 (2,3%);
  • будівництво та благоустрій – 2 (1,5%);
  • газопостачання -2 (1,5%);
  • інші питання – 10 (7,5%).

У розрізі місцевих рад найбільше звернень надійшло від мешканців Кам’янка-Бузької ОТГ (38 або 29%), Добротвірської селищної ради (20 або 15,3%), Жовтанецької ОТГ (16 або 12,2%), Стародобротвірської (12 або 9,2%), Дідилівської (7 або 5,3%), Великосілківської (6 або 4,6%) сільських рад.

          З питань відновлення електропостачання найчастіше звертаються жителі Жовтанецької ОТГ (14), Кам’янка-Бузької ОТГ (10), Ременівської (4), Великосілківської (4) та Стрептівської (4) сільських рад.

 

У I-ому кварталі 2018 року в райдержадміністрацію також надійшло 58 звернень громадян, направлених на Урядову гарячу лінію. З них: 26 вирішено позитивно, що становить 44,8%, по 32 (55,2%) – надано роз’яснення.

Тематика питань:

  • призначення соціальних допомог – 14 (24,1%);
  • соціальний захист – 10 (17,2%);
  • комунальне господарство – 6 (10,3);
  • призначення субсидій – 4 (6,9);
  • електропостачання – 4 (6,9%);
  • діяльність органів місцевого самоврядування – 2 (3,5%);
  • дотримання законності та правопорядку – 2 (3,5%);
  • інші питання – 16 (27,6%).

 

 

 

 

 

 

 

Начальник відділу документообігу,

контролю та розгляду звернень громадян                                         О.М.Зуб


Розповісти у соціальних мережах



Ще більше новин: