k2FtbBdWr1

Львівський обласний контактний центр закликає місто розглянути протерміновані запити мешканців

1

На «гарячу лінію» області 112 надійшли звернення мешканців міста, які міська влада Львова досі не розглянула.

Так, за інформацією Львівського обласного контактного центру, станом на сьогодні, 13 серпня, місто Львів протермінувало 134 звернення мешканців.

Запити здебільшого стосуються транспорту – 38, комунального господарства – 25, електропостачання – 18,а також дорожнього покриття, будівництва та благоустрою.

«Для нас дуже прикрим є факт того, що Львівська міська рада ігнорує звернення своїх мешканців, адже серед не розглянутих запитів є ті, які надійшли до нас ще у 2017 році та потребують вирішення»,– повідомив директор Львівського обласного контактного центру Тарас Роп’яник.

Слід зазначити, що 15 зі 134 протермінованих звернень – надійшли на «гарячу лінію» області 112 у 2017 році.


Розповісти у соціальних мережах



Ще більше новин:

Львівська ОДА здобула Гран-прі Міжнародного конкурсу «Тарас Шевченко єднає народи»
“Доступні ліки”: з початку року програмою скористались понад 700 тисяч осіб
Робоча група «Туризм» розпочала роботу над Стратегією розвитку Львівської області
В області розпочали ремонт автомобільної дороги Турка-Східниця
31 жовтня спливає термін подання документів на фінансування з обласного фонду охорони навколишнього ...
Великі платники західного регіону сплатили 4,3 мільярда гривень ЄСВ та понад 1 мільярд гривень ПДФО