k2FtbBdWr1

На “Гарячу лінію” області у березні звернулись понад 11 тисяч разів

1

Упродовж березня 2018 року служба 112 опрацювала 11 452 звернення мешканців Львівської області.

З цієї кількості звернень 44 скерували на екстрену службу 101, 1528 звернень – на 102, 1907  звернень – на 103, 86 звернень – на 104, 7887 звернень – на «Гарячу лінію області».

На «Гарячу лінію області» громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, дорожнього покриття, комунального господарства.

Із зареєстрованих звернень за місяць 7073 заявникам надали відповіді, ще 814 звернень перебуває на розгляді.


Розповісти у соціальних мережах



Ще більше новин:

Обмін досвідом та кращі практики – делегація МОЗ Королівства Саудівська Аравія відвідала Львівщину
Інструменти взаємодії громадян і представників влади розглянули під час тренінгу
Громадськість долучилась до обговорення проекту Антикорупційної програми Львівської ОДА
На Львівщині стартувала XXI міжнародна виставка «Деревообробка»
Треба докласти максимум зусиль для зупинки політичного проекту «Північний потік-2», який руйнує єдні...
На Львівщині з почестями перепоховають вояків Української Галицької армії