k2FtbBdWr1

На Львівщині готуються до роботи з відомостями з Єдиного державного реєстру

1

Питання поетапного переходу до отримання органами державної влади та органами місцевого самоврядування відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних і фізичних осіб-підприємців (надалі – Реєстр) в електронній формі обговорили у середу, 6 травня, під час робочої наради представники департаменту економічного розвитку, торгівлі та промисловості Львівської обласної державної адміністрації та реєстраційної служби Головного управління юстиції у Львівській області.

У Львівській області доступ до роботи в Реєстрі отримають адміністратори центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП). Задля уникнення черг і скарг громадян органам виконавчої влади та місцевого самоврядування збільшать штат адміністраторів. Це дозволить зменшити соціальну напругу та незадоволеність населення при зверненні по адміністративні послуги.

Реєстраційна служба Головного управління юстиції у Львівській області опрацьовує питання налагодження взаємодії з ДП “Інформаційно-ресурсний центр” Міністерства юстиції України з метою укладання договорів про роботу адміністраторів ЦНАП у Реєстрі та їх навчання.

Довідка

Міністерство юстиції України запровадило нові стандарти надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації на підставі Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)” за №191-VIII від 12 лютого 2015 року.

Із квітня місяця усі необхідні дані у вигляді витягів, довідок чи виписок із Єдиного державного реєстру юридичних осіб і фізичних осіб-підприємців органи державної влади, а також учасники цивільного обороту можуть отримати в електронній формі через офіційний веб-сайт Міністерства юстиції України й оплативши цю послугу своєю платіжною карткою.

Кожен сформований електронний документ має такий самий офіційний статус, як і його паперові аналоги. Йому буде присвоєно унікальний номер, а строк дії документа визначатиме Міністерство юстиції України.

Щоб отримати відомості з Реєстру в електронній формі громадянам не потрібно відвідувати державного реєстратора та банківську установу, а також отримувати електронний цифровий підпис.

Нововведенням є те, що отримані електронні документи мають таку ж юридичну силу, як і паперові. Автентичність кожного електронного документу підтверджується його номером, завдяки можливості повторного завантаження сформованого документу. Номер документу заявникові надають одразу після оплати і він міститься на кожному аркуші документу.

Для того, щоби сформувати документи без помилок, доцільно спочатку виконати безкоштовний пошук за адресою: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch/ та скопіювати назву підприємства або ПІБ фізичної особи-підприємця з результатів пошуку.

Для юридичної особи найменування складається з організаційно-правової форми та назви, їх вносять в окремі поля.


Розповісти у соціальних мережах



Ще більше новин: