k2FtbBdWr1

У травні Служба 112 опрацювала більше 13 тисяч звернень громадян

1

Упродовж травня служба 112 опрацювала  13 053  звернень мешканців Львівської області. З цієї кількості звернень 14 було скеровано на екстрену службу 101, 1726 звернень – на 102, 1063 звернень – на 103, 124 звернень – на 104, 10 126 звернень – на «Гарячу лінію області».

На «Гарячу лінію області» громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, дорожнього покриття, комунального господарства. Із прийнятих  дзвінків  за місяць  8949 заявникам надано відповіді, ще 1177 звернень перебуває на розгляді.


Розповісти у соціальних мережах



Ще більше новин:

Управління туризму ЛОДА представило проект нового туристичного інтернет-порталу Львівщини
На габаритно-вагові комплекси з обласного бюджету виділили 500 тис грн
У перший день XVI Економічного форуму дискутуватимуть про економічний розвиток та залучення інвестиц...
Стартувала найбільша агропромислова виставка «АГРО-2017»
Учасники АТО їздитимуть безкоштовно: зміни у пільгових перевезеннях
У РДА відбулась зустріч з представниками підприємств деревообробної галузі району