k2FtbBdWr1

Упродовж березня служба “112” опрацювала майже 19 тисяч звернень мешканців Львівщини

1

Упродовж березня 2019 року служба “112” опрацювала  18 547 звернень мешканців Львівської області.

З цієї кількості звернень 64 скерувади на екстрену службу “101”, 1568 звернень – на “102”, 1074 звернень – на “103”, 140 звернень – на “104”, 15 701 звернень – на «Гарячу лінію області».

На «Гарячу лінію області» громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, дорожнього покриття, комунального господарства.

Із прийнятих  дзвінків  за місяць14 310 заявникам надали відповіді, ще 1391 звернень перебувають на розгляді.


Розповісти у соціальних мережах



Ще більше новин: