k2FtbBdWr1

Усі пенсіонери, які одержують пенсійні виплати через Державний Ощадний банк України, мають можливість отримати електронне пенсійне посвідчення

pensijnyj-fond-povidomlyaye-650x400

Пенсійний фонд України переходить на електронний документообіг. Це необхідно для того, щоб клієнти, звертаючись до фонду, могли отримати послуги в будь-якому агентському пункті, а не тільки там, де подавали документи.Електронними пенсійними посвідченнями (ЕПП) сьогодні користується вже понад 400 тисяч осіб.Першими таку можливість отримали внутрішньо переміщені особи:саме вони,згідно з Постановою Кабінету Міністрів України, були тією категорією пенсіонерів,яким їх  почали видавити першими.Тепер одержати ЕПП може будь-яеий пенсіонер.

Електронне пенсійне посвідчення (ЕПП) – це сучасний технологічний інструмент, який дозволяє не тільки отримати пенсію, оплату комунальних та інших послуг онлайн, а ще й повноцінно користуватися всіма державними електронними сервісами.

ЕПП містить в собі електронний цифровий підпис, за допомогою якого людина фактично підтверджує свою особу і може подавати заяви до органів Пенсійного фонду, виключно через мережу Інтернет.

Також, людина може отримати доступ до пенсійної справи, до даних про стаж та заробітну плату, користуватися іншими сервісами державних органів. І безумовно, пенсійне посвідчення надає право користуватися всіма пільгами, які належать людині, як пенсіонеру.

Електронне пенсійне посвідчення видається банком, в якому відкритий рахунок для виплати пенсій  Виготовлення електронного пенсійного посвідчення для пенсіонера є безкоштовним. Для його оформлення до органу Пенсійного фонду України за місцем перебування на обліку надається відповідна заява.

 

                      Електронне пенсійне посвідчення(ЕПП)

 

1. Електронне пенсійне посвідченння (ЕПП).

Електронне пенсійне посвідчення – поєднує функції пенсійного посвідчення та банківської платіжної картки, містить електронну інформацію про власника та електронний підпис.

2. Умови отримання.

Для того, щоб подати заявку на оформлення / переоформлення платіжної пенсійної картки необхідно:

  1. звернутися до територіального органу Пенсійного фонду України (ПФУ)за місцем фактичного проживання
  2. написати заяву на виготовлення ЕПП,

Власникам Електронного пенсійного посвідчення необхідно проходити обов’язкову ідентифікацію в установі Банку.

Пенсіонери Неповнолітні та недієздатні одержувачі пенсій Пенсіонери віком понад 80 років, інваліди 1 і 2 групи й немічні люди
особисто прийти в управління пенсійного фонду за місцем фактичного проживання документи подають законні представники, опікуни, піклувальники (їм із собою треба взяти документи, які підтверджують їхній статус, паспорт і ідентифікаційний код) можуть звернутися за телефоном в управління пенсійного фонду з проханням подати Заява вдома. Цієї норми в законодавстві немає, але Пенсійні фонди обіцяють допомогти

 

3. Необхідні документи.

Документи для подання заяви у Пенсійний фонд Документи для отримання електронного пенсійного посвідчення в банку
1. Заява.

·                                                         ;

2. Фото. Дві фотографії 30*25 мм;

3. Оригінал паспорта;

4. Довідка про присвоєння ідентифікаційного номеру (ідентифікаційний код);

5. Довідка переселенця (внутрішньо переміщеної особи) / пенсійне посвідчення.

1. Паспорт;

2. Довідка про присвоєння ідентифікаційного номеру (ідентифікаційний код);

3. Довідка про взяття на облік особи, яка переміщується / пенсійне посвідчення (у випадку обміну існуючої пенсійної картки – стару пенсійну платіжну картку за наявності).

 

4. Активація ЕПП.

Пенсіонер обов’язково має активувати Електронне посвідчення для розблокування видаткових операцій ( можливості використовувати картку та кошти для розрахунків).
Активувати ЕПП можна в день оформлення у відділенні банку, або здійснивши будь яку операцію, яка передбачає введення ПІН-коду (зняття готівки, перевірка балансу тощо).

  • При видачі Посвідчення, працівник Банку має спочатку повідомити пенсіонеру переваги електронного пенсійного посвідчення
  • Запропонувати встановити ПІНи для активації Посвідчення
  • Повідомити про те, без активації ЕПП кошти не будуть доступні пенсіонеру до використання.
  • Пенсіонер має ввести спочатку ПІН до Електронного цифрового підпису (ЕЦП), а потім ПІН до Електронного пенсійного посвідчення (ЕПП) через платіжний термінал в касі установи Банку.

 

Якщо пенсіонер не пройшов вчасно обов’язкову фізичну ідентифікацію, відбудеться блокування видачі коштів з картки, про що пенсіонер отримає відповідне смс-повідомлення. Блокування видаткових операцій відбувається до моменту проведення ідентифікації та активації ЕПП!

 

5. Термін дії.

Термін дії Електронного пенсійного посвідчення (ЕПП) – 3 роки. (Раніше всі пенсійні картки випускались терміном на 1 рік).

 

6. Обов’язкова ідентифікація особи.

Обов’язкова фізична ідентифікація здійснюється впродовж:

  • першого року дії ЕПП – кожні 6 місяців,
  • у наступні роки – раз у 12 місяців

Ідентифікація особи може буде проведена в будь-якій установі Банку.

В день ідентифікації пенсіонеру необхідно здійснити будь-яку операцію (зняття готівки, перевірка балансу тощо), яка передбачає введення ПІН-у  через платіжний термінал в касі Установи Банку

Дата ідентифікації визначається автоматично – з першого числа місяця випуску ЕПП, нанесеного на її лицьовому боці.

 

 


Розповісти у соціальних мережах



Ще більше новин: