k2FtbBdWr1

Вирішували проблеми мешканців району

DSC08444

  

Робота по розгляду звернень громадян у Кам’янка-Бузькій райдержадміністрації проводиться відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» та на виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Протягом 1 кварталу 2015 року у райдержадміністрацію надійшло 37  звернень громадян, що на 31 звернення більше, порівняно з аналогічним періодом 2014 року.

В структурі  звернень домінують заяви – 36 (97.3 %), скарги – 1 (2.7%).

Із загальної кількості звернень громадян – 35 письмових (на 30 більше порівняно з минулим роком);  усних – 2 (на 1 більше, порівняно з  минулим роком). За звітний період надійшло 2 колективних звернення.

Найчастіше громадяни звертаються з таких питань:

–   сільського господарства та землекористування – 28 (2014 рік – 0);

–           комунального господарства – 2 (2014 рік – 1);

–  житлове забезпечення – 2 (2014 рік – 1).

У райдержадміністрацію з органів влади вищого рівня протягом 1 кварталу 2015 року надійшло 26 звернень  громадян (2014 рік – 3) з них:

–  з Адміністрації Президента України –  2 (2014 рік – 1);

–  з Верховної  Ради України – 0 (2014 рік – 1);

–  з обласної державної адміністрації –  24 ( 2014 рік – 1).

Значна увага приділяється особистому прийому громадян, який проводиться в присутності керівників відповідних районних служб, де на місці заявнику усно дається роз’яснення і приймаються заходи по вирішенню піднятих питань. При необхідності звернення розглядаються комісійно, з виїздом на місце.

На Урядову гарячу лінію протягом 1 кварталу 2015 року звернулось 30 громадян. З них 21 звере У райдержадміністрації забезпечено функціонування гарячої телефонної лінії та телефону довіри. На телефон довіри протягом 1 кварталу 2015 року зателефонувало 17 громадян, на гарячу телефонну лінію звернулось 22 особи.

– Важливо, що діловодство з питань звернень громадян ведеться згідно чинного законодавства, терміни розгляду звернень громадян витримуються у передбачених межах, ми повинні працювати так, щоб люди були задоволені з вирішення проблеми, – наголосив перший заступник голови райдержадміністрації Роман Ткачишин під час наради із працівниками відділу відділу документообігу,контролю та розгляду звернень громадян.

 


Розповісти у соціальних мережах



Ще більше новин: