k2FtbBdWr1

ЗВІТ про роботу управління соціального захисту населення станом на 01 грудня 2018 року

 

Управління соціального захисту населення у межах своїх повноважень забезпечує додержання законодавства про працю, зайнятість, загальнообов’язкове державне соціальне страхування, пенсійне забезпечення, соціальний захист та соціальне обслуговування  населення, у тому числі громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Станом на 01.12.2018 року призначено –  допомоги  на суму 67232,9 тис.грн.  в т.ч.:

–    допомога малозабезпеченим сім’ям – кількість отримувачів –298 на суму 9924,3 тис.грн.,

  • допомога по вагітності та пологах – 255 допомог, на суму  467,1 тис. грн.,
  • допомога при народженні дитини – кількість отримувачів – 2077 на суму 29173,6 тис. грн.,

допомога на дітей, що перебувають під опікою – кількість отримувачів – 31  на суму 1610,9  тис. грн.,

допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам – кількість отримувачів – 837 на суму 16438,9 тис. грн.;

З них: І гр. – 115 на суму 3158,8 тис. грн.; ІІ гр. – 167 на суму 2675,6 тис. грн.; ІІІ гр. – 302 на суму 4839,7 тис.грн.; діти-інваліди – 253 на суму 5764,7 тис.грн; допомога на поховання – 4,4 тис.грн.

–    допомога на дітей одиноким матерям – кількість отримувачів – 251 на суму  4749,9 тис. грн.,

  • тимчасова державна допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів – кількість отримувачів – 5 на суму 94,3 тис. грн.
  • допомога при усиновлені дитини – 7 допомог на суму 92,8 тис.грн.
  • допомога на дітей сиріт у прийомних сімях та дитячому будинку сімейного типу – 7 сімей (в тому числі 2 дитячих будинки сімейного типу) на суму 1202,9 тис. грн.
  • допомога особам, які не набули права на пенсію та інвалідам- кількість отримувачів – 200 на суму 3478,2 тис.грн.

Заборгованість по виплатах допомог сім’ям з дітьми, державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям на 01.12.2018  року  відсутня.

Загальна кількість отримувачів субсидій – 3678 сімей, в тому числі 456 – на тверде паливо.

Загальна сума призначеної субсидії  на житлово-комунальні послуги становить 59647,0 тис.грн., на тверде паливо – 1471,9 тис грн..

Заборгованість перед надавачами послуг станом на 01.12.2018 р. за житлово-комунальні послуги і тверде паливо становить – 20139,7 тис.грн.

Виплата отримувачам частини невикористаної  суми субсидії за опалювальний період 2017-2018 рр. на оплату послуг з газопостачання на індивідуальне опалення – 3883 отримувачів на суму 2347 тис. грн.; на оплату послуг з електропостачання – 2 отримувача  на суму 270,00 грн.

Проведено виплату щомісячної допомоги 184 особам, які здійснюють догляд за інвалідом І та ІІ групи внаслідок психічного розладу на суму 3920,9 тис.грн.

Виплачено 400 компенсацій непрацюючій особі по догляду за інвалідом І групи та престарілим на суму – 138,1 тис.грн.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29.05.2004 року № 558 проводилась виплата 52  фізичним особам, які надають соціальні послуги на суму 93,7 тис.грн.

Відповідно до Постанова КМУ від 28.02.2011 №158 «Про затвердження порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для надання одноразової матеріальної допомоги інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам» прийнято 55 заяв. Станом на 01.12.2018 року виплачено одноразову грошову допомогу :

5 особам з інвалідністю – 3,4 тис. грн.;

10 малозабезпеченим особам – 6,9  тис. грн.;

На обліку в управлінні соціального захисту населення станом на 01.11.2018 р. знаходиться 265  громадян, які мають статус потерпілих внаслідок аварії на ЧАЕС з них:

  • І категорії – 34;
  • ІІ категорії ліквідаторів – 83;
  • ІІ категорії евакуйованих – 8 ;
  • ІІІ категорії ліквідаторів – 15 ;
  • ІІІ категорії переселених – 62;
  • Вдови ЧАЕС – 13 ;
  • Діти до 3-х років – 4;
  • Діти від 3 до 7 років – 4;
  • Діти від 7 до 18 – 35;
  • Особи, які працювали поза зоною – 6.

Протягом січня-листопада   фінансування бюджетної програми КПКВК 2501200 „Соціальний захист громадян. які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС» становило 515,03 тис. грн:

  • надання додаткової відпустки – 33,33  тис.грн.
  • компенсація сім’ям з дітьми – 0,0 тис. грн.
  • компенсація на харчування – 356,6 тис.грн.
  • компенсація на оздоровлення –14,0 тис. грн.
  • оздоровлення громадян – 32,2 тис.грн.
  • пільгове забезпечення медикаментами – 72,6 тис.грн.
  • компенсація за невикористану санаторно-курортну путівку – 6,3 тис. грн.

Заборгованість по виплатах компенсацій станом на 01.12.2018 року  становить 46,3тис.грн.:

  • компенсація сім’ям з дітьми – 0,0 тис.грн.
  • компенсація на харчування – 31,9 тис. грн.
  • компенсація на оздоровлення  –  0,0 тис.грн.
  • надання додаткової відпустки – 14,4 тис.грн.

Станом на 01.12.2018 року путівками на санаторно-курортне лікування забезпечено :

  • 3 учасників війни;
  • 7 інвалідів війни;
  • 4 учасника бойових дій;
  • 2 члени сім’ї загиблого;
  • 16 осіб з інвалідністю загального захворювання;
  • 5 постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи І категорії;
  • 5 учасників ЛНА на ЧАЕС ІІ категорії;
  • 7 учасників АТО згідно виділених коштів по державному бюджету;
  • 8 учасників АТО згідно виділених коштів по місцевому бюджету.

Видано:

– 363 скерування для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації.

На виконання  бюджетної програми  2507030 за напрямком «Забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю» укладено 27  двохсторонніх договорів на суму 616679,39 грн. та 28 трьохсторонніх договорів на суму 555743,84 грн., з них сплачено 25 двохсторонніх – 548067,39 грн. та 21 трьохсторонніх –437756,84.

Погоджено з підприємствами  укладання 2-х та 3-х сторонніх договорів щодо забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації на суму 227353,14 грн.(14 договорів);

– 11 дітей-інвалідів скеровано  до районного центру реабілітації дітей-інвалідів;

–   1 особу з інвалідністю скеровано в центр комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю «Пролісок» та 1 особу – в Львівський міжрегіональний центр соціальної-трудової, професійної та медичної реабілітації інвалідів «Галичина».

Відповідно до постанови КМУ від 14 березня 2018 року № 170 «Деякі питання виплати у 2018 році  разової грошової допомоги, передбаченої Законом України «Про статус ветеранів війни гарантії їх соціального захисту» і «Про жертви нацистських переслідувань» станом на 01.12.2018 р. даний вид допомоги виплачено 1718 особам на суму  1619,00 тис. грн.

Відповідно до рішення сесії Львівської обласної ради від 12.01.2016 №50  «Про затвердження Комплексної програми соціальної підтримки Львівської області учасників АТО та їхніх родин, а також родин Героїв Небесної Сотні на 2016-2019 роки» затвердженої рішенням обласної ради від 12.01.2016 №50 проведено нарахування та подано заявки на відшкодування коштів за напрямками:

  • одноразова адресна грошова допомога демобілізованим воїнам, які повертаються з АТО – прийнято 44 заяви, профінансовано 117 тис. грн.
  • щомісячна виплата дітям військовослужбовців, які загинули під час участі в  АТО  на суму 27,5 тис.грн.  (2,5 тис. грн. для однієї сім’ї).

Станом на 01.12.2018 року на черзі перебуває 17 учасників бойових дій АТО (курси водія), відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 31 березня 2015 року №179 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення заходів із соціальної та професійної адаптації учасників антитерористичної операції (крім військовослужбовців, звільнених у запас  або відставку)». Станом на 01.11.2018 укладено договори на суму 52491,6  грн. на 6  учасників АТО, які проходять навчання на курси водія. Оплачено 7 договорів на суму 47,4 тис. грн.

На обліку в управлінні перебуває 7 учасників бойових дій АТО щодо забезпечення психологічною реабілітацією відповідно до постанови КМУ від 27.12.2017 №1057 «Про затвердження Порядку проведення психологічної реабілітації учасників антитерористичної операції». Станом на 01.12.2018 року надано послуги з психологічної реабілітації  5 учасникам АТО.

Виплачено матеріальну допомогу військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби у сумі 86,5 тис. грн.

Для матері загиблого учасника АТО Саксін Ганни Григорівни виділено кошти та придбано житло відповідно до постанови КМУ від 19.10.2016 №719 «Порядок виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення деяким категоріям осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також членів сімей» (503,5 тис.грн).

Цимбаліста В.Є. особу з інвалідністю внаслідок війни ІІ групи забезпечено житлом відповідно до постанови № 214 від 28.03.2018 року «Питання забезпечення житлом деяких категорій осіб, які брали участь у бойових діях на території інших держав, а також членів їх сімей» (804,608 тис.грн.)

Для матері загиблого учасника АТО Пашко Тетяни Миколаївни відповідно до цієї ж постанови виділено кошти  на придбання житла.(644,1 тис.грн.)

Виділено грошову компенсацію для поліпшення житлових житлових умов внутрішньо переміщеній особі з числа учасників бойових дій Даровському Ігорю Анатолійовичу відповідно до постанови КМУ від 18.04.2018 № 280 «Питання забезпечення житлом внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України» (845,1 тис.грн).

Згідно постанови Кабінету Міністрів України  №117  від  29.01.2003 року, управління соціального захисту населення приймає документи в Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги.

Станом на 01.12.2018 року в реєстр включено 11470 пільговиків, в тому числі: «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» – 1785 чол.; «Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні» -1590 чол.; «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» – 227 чол.; «Про статус ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ і деяких інших осіб та їх соціальний захист» – 236 чол.; «Про реабілітацію жертв політичних репресій на Україні» – 13 чол.; «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» – 1742 чол.; «Дітей війни» – 3606 чол.; «Пільговиків – жертв нацистських переслідувань» – 11 чол.; «Про СБУ», «Про соціальний та правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей», «Про міліцію», «Кодекс цивільного захисту України» – 37 чол.; сільські педагоги, медики на пенсії – 258 чол.; пенсіонери за віком – 6458 чол. ; «Про охорону дитинства» – 2311 чол.

Станом на 01.12.2018 року заборгованість по пільгах, які фінансуються субвенціями з державного бюджету місцевим бюджетам або повідомленнями перед організаціями-надавачами послуг становить 2039,4 тис. грн., а саме:

–  управління газового господарства за газ в сумі – 1796,9 тис. грн.;

–  РЕМ за світло в сумі – 128,4 тис. грн. ;

–  ТОВ „АВЕ Львів” – 33,5 тис. грн.;

–  ДКП „Підприємства по обслуговуванню житла” – 9,4тис. грн. ;

–  ДКП ВКГ за воду в сумі – 39,8 тис. грн.;

–  МКП УЖКГ за квартплату в сумі – 0 тис. грн.;

–  Будинкоуправління 4 КЕВ в сумі – 0,9 тис. грн.;

–  ЖКГ ДТЕС – 14,2 тис. грн. ;

–  ЦЕХ № 9 – 18,5 тис. грн. ;

–  Львівська залізниця – 0,9 тис. грн. ;

–  ОСББ „Шкільна 14” – 0,0 тис.грн.;

–  ОСББ „Пролісок 30” – 1,1тис. грн.;

–  ОСББ „Перемоги 28” – 1,4 тис. грн.;

–  ОСББ „Доси 1” – 0,4 тис. грн.;

–  ОСББ „Героїв Небесної Сотні 46” – 0,7 тис. грн.;

–  ОСББ „Перемоги 40” – 0,1 тис. грн.;

–  ОСББ „Оселя 52” – 0,2 тис. грн.;

–  ОСББ „Перемоги 28а” – 2,8 тис. грн.;

–  ОСББ „Грушевського,13” – 0 тис. грн.;

–  ОСББ „Перемоги 14” – 0 тис. грн.;

–  ОСББ „Затишний двір – 36” – 1,0 тис. грн.;

–  ОСББ „Під вербою” – 0,2 тис. грн.;

–  ОСББ „Моя оселя-38” – 0,1 тис. грн.;

–  ОСББ „Перемоги 32” – 0,8  тис. грн.;

–  ОСББ «Незалежності 34» – 0,2 тис. грн;

–  ОСББ «Ялинка 5» – 0,1 тис.грн.;

–  ОСББ «Сонячний дім» – 0,3 тис.грн.;

–  ОСББ «Перемоги 34» – 0,7 тис.грн.;

–  ОСББ «Миру 8» – 0,1 тис. грн.;

–  ОСББ «Миру 10» – 0,2 тис. грн.;

–  ОСББ «Струмилове» – 0 тис.грн.;

–  ОСББ «Наш дім» – 0,7 тис.грн.;

–  ОСББ „Перемоги 50” – 0,4 тис.грн.;

–  ОСББ «Незалежності 13» – 0 тис.грн;

– ОСББ «Яровлава Мудрого 2-10а» – 0,3 тис.грн.;

–  КП «Неслухів»  –  0,8 тис.грн;

–  КП «Благоустрій»  –  1,5 тис.грн;

–  КП « Запитів»   –     0,6 тис. грн.;

–  КП « Господар»  – 0,2 тис. грн..;

– ОСББ „Незалежності, 3” – 0,0 тис. грн;

– ОСББ  «Шевченка 18» – 0;

– ОСББ  « Миру» – 0,1.

      На обліку в ЄДАРП перебуває 689 багатодітні сім’ї, в яких виховується 2225 дітей.

Протягом звітного періоду відшкодовано пільг, що фінансуються з державного бюджету на оплату житлово-комунальних послуг на суму 9181,5 тис.грн. в кількості 6502 чол.

Протягом звітного періоду відшкодовано пільг, що фінансуються з місцевого бюджету на оплату житлово-комунальних послуг на суму 22,8 тис. грн. в кількості 114 чол.

Станом на 01.12.2018 року на обліку в Єдиній інформаційній базі внутрішньо-переміщених осіб перебуває 166 громадян,  з них 42 неповнолітніх дитини. 29 сімей отримує допомогу переміщеним особам для покриття витрат на проживання. З початку року цим сім’ям виплачено 534,8 тис. грн. допомоги.

    На обліку в ЄДАРП перебуває 487 учасників  бойових дій АТО, 15 – інвалідів війни АТО; 17 – членів сімей загиблих учасників АТО.

     На виконання п.4 Порядку реалізації пілотного проекту із залучення до роботи членів малозабезпечених сімей та внутрішньо переміщених осіб, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.12.2015 № 1154 «Про реалізацію пілотного проекту із залучення до роботи членів малозабезпечених сімей та внутрішньо переміщених осіб» у районі виявили бажання взяти участь 45 осіб, з них за видами участі у проекті:

працевлаштування – 40 осіб;

надання фінансової допомоги – 5 осіб, а саме:

  • Кучерявенко Л. – виготовлення сирів в с. Ременів,
  • Турбаба А. (ВПО) – послуги салону краси м. Камянка-Бузька,
  • Кравець І. – торгівля металопластикових вікон, дверей, покрівлі та інших будівельних товарів в с. Жовтанці;

–   Семенюк О. – послуги фото та  відео зйомки;

–   Бабич В.В.  (ВПО)

З  ПП «Бісектор» укладена чотирьохстороння угода для надання безвідсоткової допомоги на поворотній основі для організації підприємницької діяльності та забезпечення роботою 2 учасників пілотного проекту «Рука допомоги».

Відділ з питань праці та соціально-трудових відносин здійснює перевірки дотримання мінімальних гарантій в оплаті праці, готує інформацію про стан укладання та реєстрації колективних договорів, а також здійснює проведення моніторингу стану погашення заборгованості з виплати заробітної плати.

Згідно оперативних даних станом на 01.12.2018 року заборгованість із виплати заробітної плати становитиме 759,3 тис.грн., а саме      ДП ДГ «Львівське»– 350,0  тис.грн. і Кам’янка-Бузьке КП «УЖКГ м.Кам’янка-Бузька» – 409,3 тис. грн.

В районі станом на 01.12.2018 року укладено 121  колективний договір, з них з початку 2018 року – 34 ( у тому числі змін і доповнень до них).

Відповідно до розпорядження  голови Кам’янка-Бузької  районної державної адміністрації №200/02-8/16 від 4 травня 2016 року  створена районна робоча група з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення.

Протягом  січня-листопада 2018 року проведено 33 засідання районної робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення.

З початку року видано 99 посвідчення батьків багатодітної сім’ї та 151 посвідчення дитини  багатодітної сім’ї.

На виконання доручення голови ЛОДА № 3/0/6-17 від 23.01.2017 р. подано оновлений  електронний реєстр дітей пільгових категорій віком  від 7 до 17 років включно.

Скеровано   за кошти державного бюджету на відпочинок та оздоровлення 32 дитини пільгової категорії в ДП «МДЦ «Артек» та 21 дитина в ДП УДЦ «Молода гвардія».

За кошти обласного бюджету (відповідно до розподілу путівок  департаменту соціального захисту населення) здійснено підбір 63 дітей пільгових категорій та скеровано на відпочинок та оздоровлення в ОЛК «Ровесник»,  ДЗСТ «Нафтуся Прикарпаття» та ДОТ «Дружба», ДЗСТ «Світанок», ДОТ «АІСТ»,ОСТ «Лісотехнік», ДОТ «Прибрежний», в тому числі 2 дітей в Республіку Польща.

Робота соціального інспектора:

З початку року проведено 11 засідань комісії по призначенню державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, державної допомоги сім’ям з дітьми, наданню населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг та надання пільг місцевого і державного значення, в тому числі за фактичним місцем проживання пільговика, та внутрішньо-переміщених осіб.

На засіданнях розглянуто 469 справ, з них:

  • 385 справ по призначенню субсидій сім’ям, в яких зареєстровані члени сім’ї, але не проживають;
  • 80 справ по призначенню соціальних допомог сім’ям, що опинилися у скрутному становищі;

Проведено 686 актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї.

Видано 2126 довідок.

З початку року отримано та опрацьовано 188 звернень громадян.

Начальник управління                                                         А.М.Загайко


Розповісти у соціальних мережах



Ще більше новин: