k2FtbBdWr1

ЗВІТ про роботу управління соціального захисту населення станом на 01 лютого 2018 року

Управління соціального захисту населення у межах своїх повноважень забезпечує додержання законодавства про працю, зайнятість, загальнообов’язкове державне соціальне страхування, пенсійне забезпечення, соціальний захист та соціальне обслуговування  населення, у тому числі громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Станом на 01.02.2018 року призначено –  допомоги  на суму 6137,2 тис.грн.  в т.ч.:

–    допомога малозабезпеченим сім’ям –кількість отримувачів –339 на суму 947,5 тис.грн.,

  • допомога по вагітності та пологах – 22 допомоги, на суму  41,3 тис. грн.,
  • допомога при народженні дитини – кількість отримувачів – 2269 на суму 2804,7 тис. грн.,

допомога на дітей, що перебувають під опікою – кількість отримувачів – 30  на суму 139,2  тис. грн.,

допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам – кількість отримувачів – 840  на суму 1468,2 тис. грн.;

З них: І гр. – 114 на суму 285,2 тис. грн.; ІІ гр. – 167 на суму 242,9 тис. грн.; ІІІ гр. – 295 на суму 428,2 тис.грн.; діти-інваліди – 264 на суму 511,9 тис.грн; допомога на поховання – 0 тис.грн.

–    допомога на дітей одиноким матерям – кількість отримувачів – 191  на суму  290,8 тис. грн.,

  • тимчасова державна допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів – кількість отримувачів – 5  на суму 7,0  тис. грн.
  • допомога при усиновлені дитини – 5 допомог на суму 6,0 тис.грн.
  • допомога на дітей сиріт у прийомних сімях та дитячому будинку сімейного типу – 7 сімей (в тому числі 2 дитячих будинки сімейного типу) на суму 115,5 тис. грн.
  • допомога особам, які не набули права на пенсію та інвалідам- кількість отримувачів -191 на суму 317,0 тис.грн.

Заборгованість по виплатах допомог сім’ям з дітьми, державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям на 01.02.2018  року  відсутня.

Загальна кількість отримувачів субсидій – 10674  сімей, в тому числі 2 – на тверде паливо.

Загальна сума призначеної субсидії  на житлово-комунальні послуги становить 18063,3 тис.грн., на тверде паливо – 6,4 тис грн..

Заборгованість перед надавачами послуг станом на 01.02.2018 р. за житлово-комунальні послуги і тверде паливо становить – 66700,7 тис.грн.

Проведено виплату щомісячної допомоги 159 особам, які здійснюють догляд за інвалідом І та ІІ групи внаслідок психічного розладу на суму 326,5 тис.грн.

Виплачено 398 компенсації непрацюючій особі по догляду за інвалідом І групи та престарілим на суму – 12,2 тис.грн.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29.05.2004 року № 558 проводилась виплата 49  фізичним особам, які надають соціальні послуги на суму 8,4 тис.грн.

 

На обліку в управлінні соціального захисту населення станом на 01.02.2018 р. знаходиться 268  громадян, які мають статус потерпілих внаслідок аварії на ЧАЕС з них:

  • І категорії – 35;
  • ІІ категорії ліквідаторів – 85;
  • ІІ категорії евакуйованих – 7 ;
  • ІІІ категорії ліквідаторів – 17 ;
  • ІІІ категорії переселених – 62;
  • Вдови ЧАЕС – 14 ;
  • Діти до 3-х років – 4;
  • Діти від 3 до 7 років – 5;
  • Діти від 7 до 18 – 33;
  • Особи, які працювали поза зоною – 6.

Протягом січня місяця фінансування бюджетної програми КПКВК 2501200 „Соціальний захист громадян. які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС» становило 34,4 ти. грн:

  • надання додаткової відпустки – 0 тис.грн.
  • компенсація сім’ям з дітьми – 0,0 тис. грн.
  • компенсація на харчування – 32,3 тис.грн.
  • компенсація на оздоровлення –1,6 тис. грн.
  • оздоровлення громадян – 0 тис.грн.
  • пільгове забезпечення медикаментами – 0 тис.грн.
  • компенсація за невикористану санаторно-курортну путівку – 0,5 тис. грн.

Заборгованість по виплатах компенсацій станом на 01.02.2018 року  становить :

  • компенсація сім’ям з дітьми – 0,0 тис.грн.
  • компенсація на харчування – 32,3 тис. грн.
  • компенсація на оздоровлення  –  0,0 тис.грн.
  • надання додаткової відпустки – 0 тис.грн.

Видано:

 

– 17 скерувань для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації.

– 0 дітей-інвалідів скеровано  до районного центру реабілітації дітей-інвалідів;

–   1 особу з інвалідністю скеровано в ДРУЦКРОІ «Галичина».

Відповідно до рішення сесії Львівської обласної ради від 12.01.2016 №50  «Про затвердження Комплексної програми соціальної підтримки Львівської області учасників АТО та їхніх родин, а також родин Героїв Небесної Сотні на 2016-2019 роки» затвердженої рішенням обласної ради від 12.01.2016 №50 проведено нарахування та подано заявки на відшкодування коштів за напрямками:

 

  • одноразова адресна грошова допомога демобілізованим воїнам, які повертаються з АТО – прийнято 13 заяв;
  • щомісячна виплата дітям військовослужбовців, які загинули під час участі в  АТО  на суму –  2,5 тис. грн. для однієї сім’ї.

Станом на 01.02.2018 року на черзі перебуває 21 учасник бойових дій АТО (курси водія), відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 31 березня 2015 року №179 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення заходів із соціальної та професійної адаптації учасників антитерористичної операції (крім військовослужбовців, звільнених у запас  або відставку)»..

Згідно постанови Кабінету Міністрів України  №117  від  29.01.2003 року, управління соціального захисту населення приймає документи в Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги.

Станом на 01.02.2018 року в реєстр включено 11861 пільговик, в тому числі: «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» – 1852 чол.; «Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні» -1691 чол.; «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» – 229 чол.; «Про статус ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ і деяких інших осіб та їх соціальний захист» – 232 чол.; «Про реабілітацію жертв політичних репресій на Україні» – 13 чол.; «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» – 1817 чол.; «Дітей війни» – 3863 чол.; «Пільговиків – жертв нацистських переслідувань» – 12 чол.; «Про СБУ», «Про соціальний та правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей», «Про міліцію», «Кодекс цивільного захисту України» – 37 чол.; сільські педагоги, медики на пенсії – 254 чол.; пенсіонери за віком – 6846 чол. ; «Про охорону дитинства» – 2324 чол.

Станом на 01.02.2018 року заборгованість по пільгах, які фінансуються субвенціями з державного бюджету місцевим бюджетам або повідомленнями перед організаціями-надавачами послуг становить 4182,1 тис. грн., а саме:

–  управління газового господарства за газ в сумі – 3751,3 тис. грн.;

–  РЕМ за світло в сумі – 172,4 грн. ;

–  ТОВ „АВЕ Львів” – 42,8 тис. грн.;

–  ДКП „Підприємства по обслуговуванню житла” – 12,8 тис. грн. ;

–  ДКП ВКГ за воду в сумі – 59,0 тис. грн.;

–  МКП УЖКГ за квартплату в сумі – 3,4 тис. грн.;

–  Будинкоуправління 4 КЕВ в сумі – 2,8 тис. грн.;

–  ЖКГ ДТЕС – 97,9 тис. грн. ;

–  ЦЕХ № 9 – 10,3 тис. грн. ;

–  Львівська залізниця – 1,3 тис. грн. ;

–  ОСББ „Шкільна 14” – 0,2 тис.грн.;

–  ОСББ „Пролісок 30” – 2,8 тис. грн.;

–  ОСББ „Перемоги 28” – 3,3 тис. грн.;

–  ОСББ „Доси 1” – 1,0 тис. грн.;

–  ОСББ „Героїв Небесної Сотні 46” – 1,7 тис. грн.;

–  ОСББ „Перемоги 40” – 0,2 тис. грн.;

–  ОСББ „Оселя 52” – 0,3 тис. грн.;

–  ОСББ „Перемоги 28а” – 5,6 тис. грн.;

–  ОСББ „Грушевського,13” – 0,1 тис. грн.;

–  ОСББ „Перемоги 14” – 0 тис. грн.;

–  ОСББ „Затишний двір – 36” – 2,7 тис. грн.;

–  ОСББ „Під вербою” – 0,1 тис. грн.;

–  ОСББ „Моя оселя-38” – 0,1тис. грн.;

–  ОСББ „Перемоги 32” – 1,8 тис. грн.;

–  ОСББ «Незалежності 34» – 0,5 тис. грн;

–  ОСББ «Ялинка 5» – 0,2 тис.грн.;

–  ОСББ «Сонячний дім» – 1,6 тис.грн.;

–  ОСББ «Перемоги 34» – 2,4 тис.грн.;

–  ОСББ «Миру 8» – 0,3 тис. грн.;

–  ОСББ «Миру 10» – 0,4 тис. грн.;

–  ОСББ «Струмилове» – 0,1 тис.грн.;

–  ОСББ «Наш дім» – 1,7 тис.грн.;

–  ОСББ „Перемоги 50” – 0,6 тис.грн.;

–  ОСББ «Незалежності 13» – 0 тис.грн;

–  КП «Неслухів»           –  0,3 тис.грн.

      На обліку в ЄДАРП перебуває 626 багатодітних сімей, в яких виховується 1986 дітей.

Станом на 01.02.2018 року на обліку в Єдиній інформаційній базі внутрішньо-переміщених осіб перебуває 163 громадянина, з них 44 неповнолітніх дитини. 31 сім’я отримує допомогу переміщеним особам для покриття витрат на проживання. З початку року цим сім’ям виплачено 43,4 тис. грн. допомоги.

На обліку в ЄДАРП перебуває 437 учасників  бойових дій АТО, 12 – інвалідів війни АТО; 16 – членів сімей загиблих учасників АТО.

     На виконання п.4 Порядку реалізації пілотного проекту із залучення до роботи членів малозабезпечених сімей та внутрішньо переміщених осіб, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.12.2015 № 1154 «Про реалізацію пілотного проекту із залучення до роботи членів малозабезпечених сімей та внутрішньо переміщених осіб» у районі виявили бажання взяти участь 16 осіб, з них за видами участі у проекті:

працевлаштування – 14 осіб;

надання фінансової допомоги – 2 особи.

Відділ з питань праці та соціально-трудових відносин здійснює перевірки дотримання мінімальних гарантій в оплаті праці, готує інформацію про стан укладання та реєстрації колективних договорів, а також здійснює проведення моніторингу стану погашення заборгованості з виплати заробітної плати.

Згідно оперативних даних станом на 01.02.2018 року виникла заборгованість із виплати заробітної плати в сумі 494,7 тис.грн., а саме      ДП ДГ „Львівське” – 123,0 тис.грн. і Кам’янка-Бузьке КП «УЖКГ м.Кам’янка-Бузька» – 390,8 тис. грн.

В районі станом на 01.02.2018 року укладено 115  колективних договорів, з них з початку 2018 року – 13( у тому числі змін і доповнень до них).

Відповідно до розпорядження  голови Кам’янка-Бузької  районної державної адміністрації №200/02-8/16 від 4 травня 2016 року  створена районна робоча група з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення.

Протягом  січня місяця  2018 року проведено 1 засідання районної робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення.

З початку року видано 7 посвідчень батьків багатодітної сім’ї та 18 посвідчень дитини  багатодітної сім’ї.

На виконання доручення голови ЛОДА № 3/0/6-17 від 23.01.2017 р. подано оновлений  електронний реєстр дітей пільгових категорій віком  від 7 до 17 років включно.

 

 

Робота соціального інспектора:

 

З початку року проведено 1 засідання комісії по призначенню державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, державної допомоги сім’ям з дітьми, наданню населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг та надання пільг місцевого і державного значення, в тому числі за фактичним місцем проживання пільговика, та внутрішньо-переміщених осіб.

На засіданні розглянуто 30 справ, з них:

  • 19 справ по призначенню субсидій сім’ям, в яких зареєстровані члени сім’ї, але не проживають;
  • 11 справи по призначенню соціальних допомог сім’ям, що опинилися у скрутному становищі ( 2 сім’ям відмовлено по причині небажання змінити обставини свого життя, які вплинули би на їх матеріальне становище);

Проведено 47 актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї.

Видано160  довідок.

З початку року отримано та опрацьовано 11 звернень  громадян.

 

 

 

 

 

Начальник управління                                                                А.М.Загайко4


Розповісти у соціальних мережах



Ще більше новин: